Forum Szukasz pomocy? Znajdziesz ją tutaj! Strona Główna Szukasz pomocy? Znajdziesz ją tutaj!
Jeśli masz jakieś pytanie. Wejdź i zadaj. Nie krępuj się.
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 28 wyników
Forum Szukasz pomocy? Znajdziesz ją tutaj! Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: makijaż
Niki

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 903

PostForum: Pogaduchy- Między nami kobietkami   Wysłany: Nie Lis 25, 2018 20:45   Temat: makijaż
Coś w tym jest jak pisała któras z dziewczyn wyżej, że jak jestesmy mlode to chcialybysmy juz teraz miec mozliwosc malowania sie, a dla mnie teraz po 30. codzienny makijaz to katorga. Do tego musialam ...
  Temat: Co radzicie stosować na blizny?
Niki

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 254

PostForum: Pogaduchy- Między nami kobietkami   Wysłany: Nie Lis 25, 2018 20:42   Temat: Co radzicie stosować na blizny?
Wszystko jest kwestią bardzo indywidualną, bo jednemu pomagają kremy a drugiemu już nie koniecznie. Duzo zalezy od glebokosci blizny no i od nas samych w jaki sposob pielegnujemy cere na co dzien. Naj ...
  Temat: I Komunia święta
Niki

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 522

PostForum: Pogaduchy- Między nami kobietkami   Wysłany: Pon Paź 29, 2018 19:30   Temat: I Komunia święta
Zarezerwowalismy sale na maj w domu weselnym pokusa w kobyłce pod warszawa. Bylismy tam na weselu u znajomych i mega zaimponowali mi organizacja. Wszystko bylo dopasowane i pod kątem dekoracji i obslu ...
  Temat: Kanapa do salonu?
Niki

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 350

PostForum: Pogaduchy- Między nami kobietkami   Wysłany: Pią Paź 26, 2018 10:33   Temat: Kanapa do salonu?
Fajnie ze myslisz o takich intensywnych zestawieniach. A bardziej obsatwiasz narożnik czy sofę? Moze pomysl o dwukolorowych naroznikach na styl tych z salonów agata http://pomocdlanastolatek.phorum.pl ...
  Temat: Jaki stolik pod TV
Niki

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 366

PostForum: Pogaduchy- Między nami kobietkami   Wysłany: Pią Paź 26, 2018 10:30   Temat: Jaki stolik pod TV
A ten champion z salonów agata https://www.agatameble.pl/meble/panele-i-szafki-rtv/szafka-rtv-champion-chpt13-1 ??? Kolorystyka jest na tyle uniwersalna ze spokojnie spasujesz go z pozostałymi meblami ...
  Temat: Co na prezent?
Niki

Odpowiedzi: 39
Wyświetleń: 2546

PostForum: Pogaduchy- Między nami kobietkami   Wysłany: Wto Wrz 18, 2018 17:46   Temat: Co na prezent?
To że lubi zajmować sie domem nie znaczy ze jest od razu fanką wszystkiego co zwiazane z kuchnia ;p Moze wlasnie z racji takiej pieknej rocznicy fajnie byloby pomyslec o czyms dla niej? Zerknij sobie ...
  Temat: Jak urządzić wnętrze mieszkania?
Niki

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 1132

PostForum: Pogaduchy- Między nami kobietkami   Wysłany: Nie Sie 26, 2018 11:13   Temat: Jak urządzić wnętrze mieszkania?
No pewnie Wink Styl modern to w tej chwili właściwie nic takiego ;p Radze przejrzec sobie aktualne trendy i inspiracje z najnowszych kolekcji. W salonach agata na stronce na bieżąco aktualizują najnowsz ...
  Temat: depilacja wąsika
Niki

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 338

PostForum: Pogaduchy- Między nami kobietkami   Wysłany: Sro Sie 08, 2018 17:41   Temat: depilacja wąsika
Z wąsikiem bym bardzo była ostrozna zwłąszcza jesli depiluje sie go domowymi metodami. Mama jakis czas temu przed weselem brata pierwszy raz zdecydowała sie usunac wasik plastrami z miodem pszczelim. ...
  Temat: zmarszczki- jaki krem?
Niki

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 757

PostForum: Pogaduchy- Między nami kobietkami   Wysłany: Sro Sie 08, 2018 17:37   Temat: zmarszczki- jaki krem?
Nie ma się moim zdaniem nawet co łudzić, że jakikolwiek krem bedzie w stanie usunac zmarszczki... Mozna ewentualnie proces opóxnić, ale to sie robi całkiem naturalnie przez regularna pielegnacje. Cera ...
  Temat: konsola
Niki

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 87

PostForum: Pogaduchy- Między nami kobietkami   Wysłany: Pią Lip 27, 2018 20:48   Temat: konsola
Nas poki co nie stac na nowa konsole. Stara ma juz z 10 lat, ale musi chlopakom wystarczyc. Zreszta z tego co widze teraz i tak po tym jak zalozylismy w domu ten szybszy internet https://www.upc.pl/in ...
  Temat: Język angielski
Niki

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2026

PostForum: Pogaduchy- Między nami kobietkami   Wysłany: Pią Lip 27, 2018 20:46   Temat: Język angielski
Nie inwestuje w ksiazki czy płyty. Duzo materialow jest w sieci, wiec tym sie posilkuje. Duzo czytam, slucham no i filmikow tez mozna sobie ogarnac sporo nawet... Jedyna rzecza w jaka zainwestowalam b ...
  Temat: Jak zaaranzować wnętrze sypialni?
Niki

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 807

PostForum: Pogaduchy- Między nami kobietkami   Wysłany: Czw Lip 19, 2018 22:39   Temat: Jak zaaranzować wnętrze sypialni?
Fototapety, naklejki albo tego typu designerskie kolekcje z salonu agaty https://www.agatameble.pl/akcesoria-i-dekoracje/dekoracje/dekoracje-scienne/obrazy/obraz-abstrakcja-fiolet-100x150 rozwiazan te ...
  Temat: Materac dla malucha
Niki

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 315

PostForum: Pogaduchy- Między nami kobietkami   Wysłany: Czw Lip 19, 2018 22:37   Temat: Materac dla malucha
Pytanie podstawowe: pod jakie wymiary łózka ;p Takie lateksowe masz tez tutaj dostepne w salonie agaty https://www.agatameble.pl/meble/materace-i-stelaze/materace/materac-lateksowy-lattice-90x200 ktor ...
  Temat: czy ktos stosowal maseczke biovax?
Niki

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 722

PostForum: Pogaduchy- Między nami kobietkami   Wysłany: Wto Lip 10, 2018 17:48   Temat: czy ktos stosowal maseczke biovax?
Swędzenie no i jeszcze ten nieszczesny łupież... Nie nie - ja juz od jakiegos czasu nie kombinuje. Sprawdza mi sie ta algowa https://www.ekobieca.pl/product-pol-12545-Kallos-Algae-Maska-algowa-do-wlos ...
  Temat: Odchudzanie z pasją
Niki

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 1330

PostForum: Pogaduchy- Między nami kobietkami   Wysłany: Czw Cze 21, 2018 08:55   Temat: Odchudzanie z pasją
I jeszcze dorzuciałabym motywację. Bo najawazniejsze jest to zebysmy my sami wiedzieli dlaczego wlasciwie to robimy i jaki mamy cel. Wsparcie bliskich oczywiscie tez jest jak najbardziej wskazane. Ale ...
 
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

Szukasz pomocy? Znajdziesz ją tutaj!  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group